Alla inlägg under april 2011

Av Josefine Björk - 27 april 2011 15:08

         

     

     

  

Den sista bilden är Mats i USA,
observera att Isabelle har lika snygga kläder :)

Av Josefine Björk - 27 april 2011 12:22

Oj. Nu var det länge sen sist. Hej blogi :)

Idag har jag pratat med Mimmi. Hon har varit borta sen januari o vi har inte telefonat nån gång. Idag fick jag abstinens! Jag ringde Mimmi. Men det går ju inte att prata med henne eftersom hon bryter på franska.. Löööv till dig. Ses om några dagar min kära!

Vad har jag mer gjort?

Varit på fastlandet.

Städat.

Putsat massa fönster.

Badat benen (upp till knäna, i åminne i måndags och det var jävligt skönt)

Jag har stekt

Jag har klippt mig

& färgat håret (inte grön längre)

Jag har haft påsklov (och inte pluggat så mycket)

Jag har tagit mycket kort.

Sett mycket cross.

...och hört mycket cross-snack.

Jag har tvättat bilen

Jag har testat (knappt) att rulla på Ebbas nya lilla åk. (Hon gillar typ cross mer än Mats)

Och jag har sett Ebba köra runt, runt, runt, runt både hemma och på MHF.

Jag har jobbat. Min nya arbetskamrat är Mats och vi jobbar riktigt bra ihop.
Jag jobbar för Mats Åkerblom Racing, eller nått :)

Jag har fått nytt sommarjobb, och dissat Maxi. Kommer jobba på andra sidan vägen istället.

Jag har varit på fest.
Hör och häpna; Jag har varit full. Detdu, Mimmi, det händer inte ofta.
Men Mumsan kommer hem 12 maj.......


I helgen är det SM-premiär OCH Mats fyller 25.
Jag ska också lämna in mitt sista uppdrag i psykiatri, och mamma fyller år så jag känner mig inte helt sysslolös idag.


:)



Av Josefine Björk - 12 april 2011 20:49

   

          

Av Josefine Björk - 7 april 2011 19:04

Igår hade jag matteprov, och det kändes ju helt okej.

På kvällen testade jag och Mats yoga. Bra skit, så vi var på det ikväll också. Det är riktigt skönt, fast jobbigt och svårt. Bra kombination!


Jag fick MVG på mitt fjärde psykiatriuppdrag och det känns fräscht som bara fan!


Jobb imorgon dåra, efter skolan. Jobb gånger två på lördag. Och jobb på söndag.

Dags att damma va Jessi J Service-kläderna igen med andra ord :)


Jag fick med mig Mats till växthuset idag +++

Men vi köpte inget eftersom jorden vi ville ha ändå inte kom hem förens imorgon. Det betyder att Vi ska dit igen inom kort ;)


Jag sammanfattar detta lite kort: BRA JÄVLA DAGAR!

Av Josefine Björk - 5 april 2011 18:30

Här var det inte mycket aktivitet inte!

Det har varit ganska mycket Mats och ganska mycket cross sen han kom hem..

Och lite plugg. Idag har jag putsat fönster i kumla.

Och det var ju väldigt bra väder förut så vi tog en promenad efter frukosten.

Qualitytime borde vara qualitytime!


Imorgon har jag matteprov.

Nästa vecka har jag psykologiprov.

Om om en vecka ska jag klippa mig.

Nu har ni lite koll!


Igår var jag på Sandras skola. Hon ska ha nått delprov i nått som jag egentligen inte har koll på. Men jag ska va hårmodell så vi (hon) övade på frisyren jag ska ha.

Nice, helt enkelt. Och vi bokade samtidigt in en klipptid eftersom mitt hår har blivit en aning för långt.


Nu ska jag plugga matte eller något roligare.

Fast vad är roligare än matte?


Ps. Rukriken är roligare än själva inlägget men du var tvungen att läsa hela för att förstå det!

Ovido - Quiz & Flashcards