Alla inlägg under januari 2011

Av Josefine Björk - 31 januari 2011 11:51

Rockskallen kan ha vart det äckligaste jag vart på!

Jag må va känslig. Men far åt skogen eller nått alla vidriga typer som inte kan hålla händerna i styr. Jag spyr på er!

Ska man klara av ett sånt evenemang ska man förmodligen va dyng jävla rak!

 

O ja, tack till två killar som va jävligt schyssta.

 

O du. Du är inte min dröm. Du är min mardröm.

 

Nu ska jag till skolan

Av Josefine Björk - 29 januari 2011 17:10

Hej kära bloggen!

(hm..)

 

Igår tog jag en simtur igen. Planen var väl 1 km, men jag ogillar killar/gubbar med simglasögon och bromsklossar så jag gav upp efter 600m och intog bastun istället.

Idag blev det ett milonvarv.

Och nu?

Nu är det väl bara att tagga rockskallen!?

 

Mumsan skulle vart med, nu när France skall med o allt!

Av Josefine Björk - 26 januari 2011 23:43

Jag blev tillsagd att uppdatera bloggen, så det är bäst jag lyder!

 

Idag var det skola. Det gick både jättebra och jättedåligt. Mest bra..

Väl hemma skulle det bli lite mer plugg. Jag skrev på en inlämningsuppgift i psykiatrin som tog mig säkert...lång tid iaf, att göra. Fick till och med be mamma om hjälp med 2 ord (fördel med att bo hemma?). Och när jag skulle spara det så försvinner såklart allting.... Fruktansvärt kul!

Men det var bara att stänga av plugghuvudet och tagga badminton istället.

Jag och Yvette hängde med 4 "män" (?) till Slite och spelade. Jag är inget proffs, men lär få träningsväk ändå! Jag hade skitkul

 

Nu har jag gjort om inlämningsuppgiften och tänker sova!

 

Jenna du förstår att om jag inte har nånting intressant att skriva så är det svårt att uppdatera bloggen. Jag menar, jag hade inte velat läsa det här i nån annans blogg... :)

Ledsen om jag gör er besvikna, men roligare än så här blir det inte.

 

Eller JO, det bästa: Jag har anmält mig till en kurs. Egentligen 3, men en stor. Och det ska bli riktigt kul att få testa på det och se om det kan vara något framtidsyrke för mig :)

Startar 24 feb.

 

Godnatt!

Av Josefine Björk - 23 januari 2011 16:31

Igår hann vi med många olika saker...

kl 10 kollade vi i huskalaloger med Mange på skarphäll.

kl 12 träffade vi John Norrby och pratade om Mats nya hemsida.

kl 15 satt vi i gmf:s klubbstuga och frös

kl 16 satt vi på restaurang Allén

kl 18 var jag hemma

Och resten av kvällen spenderade jag med händerna på tangenterna och i godispåsen!

 

Idag fick jag jordens finaste ljuslyktor av jordens finaste kille! Tack

 

Nu skall jag plugga Matte

 

Det här blev ungefär världens mest intressanta inlägg.

Fantasin flödar....

Av Josefine Björk - 19 januari 2011 21:53

Idag var det skola igen, och allt gick väldigt bra. Jag är inte så dum som jag ser ut (?)

Sen gjorde jag och mats favoritmaten: chrillepasta! (intressant va?)

Och ikväll blev det 2 milonvarv och lite mer chrillepasta.

Nu väntar sängen!

 

Imorgon ska nog jag och den där Caroline till Julie i Lärbro och hälsa på.

Tänkte skriva ett sms till mamma och berätta om mina planer, men nu ser du ju det här :) Plus att med mig är det aldrig spikat så det hinner nog ändras.

Innan blir det nog lite gym iallafall.

Observera att jag använder ordet nog.......

 

Godnatt!

Av Josefine Björk - 18 januari 2011 11:05

Jag har helt sanslöst många sms i min inkorg så igår låg jag uppe ungefär halva natten och läste igenom och raderade..

Nästan ett helt års sms, det blir ett par tusen....

Men det är alltid lika kul att läsa igenom och inte begripa ett dugg av vad t.ex fröken maria menar, hon är ju alltid så fruktansvärt tydlig!

 

Om ett tag ska jag åka till Slite. Till en skola som är under ungefär ALL jävla kritik. Men barnen är så himla trygga där. In my ass!

Jag skulle kunna ge tidningarna en ny historia....

Och där nere ska ni inte nämna ordet rättvis, vet ni ens vad det betyder? !!!

Jag blir upprörd.

 

Jag ska i alla fall hämta en liten Ebba (som är ganska stor nu..) och åka till stan. Tänkte äta, och gå i pysselaffär och hälsa på stora/lillasyster Emelie.

Ikväll blir det nog milon.

 

 

 

 

Av Josefine Björk - 17 januari 2011 19:04

Bell-tavlan

 

  

Stor Bell i liten väska

Eller?

  

Av Josefine Björk - 17 januari 2011 18:39

 

Igår såg vi Olle! Men jag vet inte om det var så bra, kändes trist. Minnah bjöd nog på mer underhållning än Andreas och Olle tillsammans, tyvärr.

Och för övrigt är det inte speciellt underhållande att se massa tanter vinna obegripligt mycket pengar när man själv vill ha dom! Alltså pengarna....

 

Det blev i varje fall ett milonvarv innan.

Och soffhäng (?) i stan efter

 

Nu ska jag leka plugghäst!

 

Nån som vill spela spel i helgen? :-)

Ovido - Quiz & Flashcards