Direktlänk till inlägg 6 oktober 2013

Så var det kanelbullens dag i år igen

Av Josefine Björk - 6 oktober 2013 17:21





Jag har fyllt år igen. Jag har känt mig som tjugotre hela året men det är först nu jag verkligen är det. 

Det har varit kalas i dagarna tre. Mycket kaka på kaka.

Jag känner mig väldigt bortskämd som har fått så många presenter (bilderna nedan visar faktiskt inte allt) men jag är jätteglad för allting! 


Nu börjar det likna en helt vanlig söndag här hemma i soffan med kanal nummer 73 på (som hos oss är Viasat Fotboll), inte alls dumt efter allt kalasande..


TACK alla inblandade för en riktigt, RIKTIGT bra helg! 


 


Vasen från arbetskamraterna fick mig att

åka ut och jaga kastanjer - höstmys


Kakfatet är nytt (och fantastiskt fint) 

resten är sen gammalt.


Här gäller samma som ovan.

(Osthyveln har världens bästa kille gjort)


Bästa inslagningspappret.
(Jag är glad att det inte blev toapapper istället,

för annars är ju det en lösning också)


Jenna förväntar sig tydligen att

bli bjuden på plankstek nu :-)


Längtar till jag och sambon ska gå på kurs
och slipa sten


WTF.... Bortskämd men så himla glad

Jag vill inte köra på fler rådjur!!


  

Så fina och roliga pumpor :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Björk - 17 oktober 2013 19:01

  Igår fick jag både lyssna och se på Henrik Fexeus.  Vardagslyx. Verkligen.  Han är lika intressant i verkligheten som i tv-rutan, böckerna och i dataskärmen.     Jag pratade med honom (!)  Jag sa iallafall vad jag hette och hur ...

Av Josefine Björk - 12 oktober 2013 18:09

  Mysfika i Lärbro idag                             Megastort äpple     Megasmå...     En timmes skön höstpromenad i benen (och en påse gifflar i magen)   Och en sväng...

Av Josefine Björk - 26 september 2013 11:37

Jag minns sist jag var så här förkyld. Idag är det 472 dagar sen.  Vi hade en annan säng än vi har idag, och vi hade ingen fåtölj i vardagsrummet, som vi har idag. Så vi flyttade ut sängen i vardagsrummet. För det fick plats.  Jag ville inte ligg...

Av Josefine Björk - 17 augusti 2013 19:55

      FÖRE   EFTER Kissemissen måste ha det fint nu när hösten närmar sig.      Dagens loppisfynd. Passar fint i sovrummet tills vidare.         Senaste pärltavlan. Det kliar i fingrarna nu, jag vill göra mer!      ...

Av Josefine Björk - 17 februari 2013 21:33

  Idag fick jag världens finaste kort av världens bästa lillasyster!  Hon är oslagbar       Igår var jag vid mumma som försökte lära mig att virka.Jag tror det gick bra.. Det var iallafall roligt och mysigt!       Jag har g...

Ovido - Quiz & Flashcards