Alla inlägg under december 2010

Av Josefine Björk - 30 december 2010 10:47

 

        

            

Jag <3 photopearls.
Nu är halva klar = 1800 pärlor

Typ 4 timmars jobb, alltså typ 4 timmar kvar

Av Josefine Björk - 29 december 2010 14:39

..för att du gav mig sjukt många fler läsare. Synd att jag inte får betalt ;)

Det var många som blev nyfikna!

Antalet är tresiffrigt, så nu är det många som har koll på att jag har träffat Olle!

 

Idag var jag på Almi och presenterade min sjukt klockrena innovation.

Nja. Ta bort "sjukt klockrena" så stämmer resten.

Får se hur det går!

 

Nu ska jag måla!

Av Josefine Björk - 27 december 2010 16:27


       


  

 

Av Josefine Björk - 21 december 2010 21:21

  

Av Josefine Björk - 21 december 2010 21:13

Vi hängde lite på NK igår,

det här måste ju va en perfekt julklapp till mamma?!

  

Av Josefine Björk - 21 december 2010 20:58

...Asså ljuset.

Kan inte hjälpa att jag gillar Sean Banan. Han är kul

 

Det blev en sovdag, och inte så mycket mer.

Min lista över saker jag måste göra imorgon och på torsdag är desto längre. Längtar lite till juldagen faktiskt. Då är allt över! Men det ska såklart bli härligt med julafton och allt som hör till. En till jul med Mats :)

 

Avskedsmiddagen gick bra. Det var gott. Eller? Jag är så förkyld så jag kände ingen smak. Typ.

Jag köpte en påse godis förut också, men det känns så måttligt onödigt att äta den om jag inte känner hur det smakar, så den får ligga kvar i väskan!

(Bra Josse! Bara godis på lördagar)

Mats skulle inte dricka cola och jag skulle inte äta godis före julafton, det går ju ganska bra ändå. Jag köpte det bara, åt ju inget! Tyvärr kommer jag bli diskad ganska snart ändå. Godis är min stora last. Är inte hel utan godis.

 

För övrigt tycker jag synd om mig själv. Inte ens otrivin menthol funkar längre!

 

Av Josefine Björk - 21 december 2010 08:55

Alldeles för sjuk för att orka någonting.

Idag blir en sovdag.

Har egentligen massa att göra. Behöver iallafall ringa några samtal. Och packa. Och tvätta. Och handla; borde passa på när jag ännu är i Stockholm.

Allt får vänta tills imorgon.

Ikväll blir det avskedsmiddag på Beirut Café.

 

Krya på mig. Sovgott

Av Josefine Björk - 19 december 2010 10:07

Det blev minst sagt en bra dag med Mats igår.

Alla julklappar är klara.

Mys på Pizza Hut.

Och nu är hans bil full med mina grejer.

Jag har bara lite kvar här som jag tar hem på onsdag!

 

Och jag är sjuk igen. Härligt! Riktigt oskön sömn inatt också.

Jag var alldeles för trött och lat för att gå upp och snyta mig och ta en halstablett, så jag får skylla mig själv. Nu kan jag iallafall andas igen!

(Lagom intressant fakta?)

 

Nu ska jag fortsätta lyssna på bra musik, som verkligen gör min dag!

Och gå och handla, laga mat och sen hämta hem två barn. Där i mellan ska jag hinna känna mig som en 20åring!

Ovido - Quiz & Flashcards