Alla inlägg under mars 2011

Av Josefine Björk - 29 mars 2011 22:38


Den här bilden tog jag i lördags vid pappa i Åminne.

Jag och Ebba gick en sväng och lyckades hitta några söta blåsippor.

Jag hade såklart kameran med mig,

och skickade in bilden till tidningen!

Idag var den med :)

Kewl

Och Nyman lyckades uppmärksamma det. Bra att du läser tidningen ;) 

Av Josefine Björk - 28 mars 2011 18:19

"Jag har aldrig behövt tänka på figuren för jag
har aldrig haft någon. Vad ni ser framför er är

resultatet av ett helt livs chokladätande. "

 

"Styrka är förmågan att bryta en chokladkaka
i fyra bitar - och sedan bara äta en av dem."

 

Sjukt bra citat!
Behöver inte säga så mycket mer.
Ni förstår nog att jag är sugen på choklad

Av Josefine Björk - 24 mars 2011 17:12

Undrar om jag ska bjuda bloggen på några ord?

Igår började b-kursen i psykologi. Första lektionen var bra som fan. Riktigt ovärt att missa nån lektion bara eftersom dom är 2,5 timmar. Alltså 5 timmar i veckan i 10 veckor framöver.

Tittar jag på kursens planering så är det nog sömn och drömmar och EQ som låter mest spännande. Jag är bra på att sova, ännu bättre på att drömma och har högt EQ!

Allt låter faktiskt intressant!

Igår var det också sista kurs-onsdagen på ett tag. Och det var som vanligt riktigt kul.

Idag har jag putsat fönster i Slite. Öppna fönster + t-shirt = vår! Solen värmde skönt.

FranceMimmi, släng dig i väggen för Gotland is the shit... :-)


Om en vecka är Mats hemma

Av Josefine Björk - 22 mars 2011 17:28

      

      



Av Josefine Björk - 21 mars 2011 10:05

          


Av Josefine Björk - 19 mars 2011 16:36

     

    

  

  

Av Josefine Björk - 19 mars 2011 16:05

Hur många lingon finns det i världen, sanslöst bra film.

Känns lite sådär lagom jobbigt att sitta och grina på bion bara, men jäklar vilken film.. Se den!

Jag sov på gråbo i natt.

Och ikväll? Kväll i singular

Jag ska mysa med min dator, godis och massa tv-tittande.

Jag är inte mörkrädd....

 

Av Josefine Björk - 17 mars 2011 21:43

Idag har jag gjort massa saker men inte det jag borde allra mest.

Jag och Jenna var i Slite och hälsade på TP. Sen hämtade vi Ebba i skolan och åkte till Ica och handlade grejer till vårt pajbak. Sen blev det ett shoppingvarv på Lottas. Shit va mycket jag egentligen fick för 54kr...

Vi gjorde tre olika pajer, den ena godare än den andra!

Nu har jag mest ångest över psykiatrin. Men jag har ännu två timmar på mig att fixa uppdraget, så vafan. Ba köör

 

Imorgon dyker det nog upp (sjukt spännande) bilder från vår lilla roadtripp till Slite.

-Ni fattar väl vilken fantastisk dag det måste ha varit?

Word. Det var det

 

Om två veckor är min Mats hemma <3

Ovido - Quiz & Flashcards