Alla inlägg under september 2011

Av Josefine Björk - 8 september 2011 19:17

Jag ska vara ärlig och berätta att den här dagen skulle jag stå ut med att uppleva igen. Tänk om alla dagar var så bra och enkla. 
..Jag vet, då hade jag inte uppskattat den här dagen. Så jag är en sån som faktiskt uppskattar det dåliga för jag vet hur nyttigt det är. MEN, bra dagar är bara för härliga... 


Och kursen igår..Jag vill bara att det ska bli onsdag igen, så kul var det!

Veckan har som vanligt gått skitfort. Imorgon är det fredag och jag har inte haft söndagsångest på riktigt, riktigt länge.
Hur bra får man ha det?


Och ikväll. Soffa och senaste numret av iv. Det gör inte heller ont!   

Av Josefine Björk - 6 september 2011 18:33

Lasse vet vad han snackar om, men jag gillar ju hösten, och vintern. Och våren. Allra minst sommaren faktiskt. Så det gör ingenting att vintern är lång. 

Jag lovar att jag är varm! 


Jag har haft många bra dagar sen sist. Men jag kommer inte ihåg alla. 

Helgen var top of the line skulle man kunna säga. Finns inget att klaga på. Vädret var perfekt, så det blev flera utflykter till Gotlands alla fantastiska ställen. Det gillade jag & min kamera. 

Lördagkvällen hos Pia & Stefan (fast utan Pia) var också bra. Spel är aldrig tråkigt. Och idolpremiärkväll med Pia & Stefan var härligt. 

Idag var det en vanlig, bra dag på jobbet. 


Ikväll ska jag se idol med en påse godis, och jag klagar verkligen inte på adet heller. Ica-Cindy gör idol! 
Imorgon ska jag på kurs, och jag längtar. En kurs i betonggjutning, så det kan inte bli tråkigt.  


Ps. Jag kommer ta bort bloggen snart för det är så tråkigt att skriva :) 

Ovido - Quiz & Flashcards