Alla inlägg under juli 2011

Av Josefine Björk - 25 juli 2011 19:01

Tack för en mysig kommentar, shithead
Jag ska ändå se Rammstein!


Jag trivs så sjukt bra på jobbet så det passade som handen i handsken att få två veckors förlängning.
Sen väntar en vecka i Bryssel med min fina syster, faster och ett helt gäng kusiner. Och idag köpte jag en klänning (någon form av..) att ha på bröllopsfesten. Skall bara vela färdigt innan jag klipper prislappen. Sån är jag..


Helgen har varit bra, fast i allra högsta grad konstig. Vet inte hur man definierar att må "konstigt".. Men det gjorde jag, enligt mig själv.
Allt skit i Norge är så sjukt så det går knappt att förstå. Vi har fått ytterligare ett bevis på att det finns psykopater. Sannerligen fel i hjärnan! USCH


Men det blev Hidemys i lördags, för Mimmi fyllde år igår. Sjuk födelsedag, det går aldrig hem.
Nu kan jag lägga upp bilder på pärltavlan, för hon har fått den nu..

      

Av Josefine Björk - 10 juli 2011 19:21

Det är faktiskt sant att jag har tre biljetter till Rammstein! Jag, Julia och Robert kommer få en grym helg i Stockholm i februari.
Jag ska (nog) bo vid min faster (gångavstånd till globen är ju ett stort och bra plus..) Det pirrar i kroppen av bara tanken! Jag ska titta på/lyssna på jordens finaste jävla killar!

Hej jag är 14 år och kär i mina idoler..
Behave!


Helgen har varit bra. Men sjuk.. Har ännu problem att prata fast känner mig ganska frisk i övrigt..


Jag saknar spotifylistan som innehåller några snygga namn. Och jag saknar ägarna av namnen. Och jag saknar sjukt många fler faktiskt.
Men man kan inte få allt, fast man kan ändå försöka..


    


Av Josefine Björk - 7 juli 2011 13:49

Idag är jag hemma och är sjuk. Det känns verkligen förjävligt. Så typiskt! Åkte hem på lunchen igår och sov hela eftermiddagen/kvällen/natten, och mår mycket bättre idag. Är bara extremt snorig och hostig, men det kan jag leva med. Kind of intressant va?

Jag har iallafall gjort klart pärltavlan idag (ungefär vad jag orkade..) 5 400 pärlor är lagda och det blev grymt!

Jag måste åka till Slite idag också, besöka banken och köpa hårinpackning.. Kind of ännu mer intressant!

Imorgon ska jag iallafall jobba, och jag tycker mest synd om alla som sitter nära mig som lär få höra en snorig tjej. Ta med musik..!




Av Josefine Björk - 4 juli 2011 18:06

Det finns riktigt mycket att skriva just nu tror jag, men jag brukar inte va annat än ytlig här, så jag kör vidare på det.
Det är förmodligen många som lagt märke till att jag och Mats är singlar på booken, men det är helt okej att ta det med en nypa salt. End of story

Mest tycker jag att alla dem som satt myror i skallen på mig kan ta tillbaka dem!

En gång fanns det ett rätt bra sätt att rensa skallen på, men det försvann.


Ps. Pärltavlan är snart klar

Ovido - Quiz & Flashcards