Alla inlägg under november 2010

Av Josefine Björk - 30 november 2010 17:28

Gissa vad jag ska göra ikväll? :)

- ÅKA HEM! Hem den här gången betyder Stenkumla.

Imorgon ska jag packa, efter min packlista jag gjort.

Och växla penagr!

 

Så nu är jag ensam på RG, och ska snart börja röra mig mot Östermalmstorg.

Först ska jag bara se till att jag har fullt batteri på datan så jag kan se film på båten.

 

På torsdag åker vi till Gran Canaria, FYYFAAN va skönt det ska bli.

Vädret på Gotland är tydligen ingen höjdare så det känns ju passande att åka iväg.

 

Dagen kommenterar jag nog inte ens..

 

Mats

Av Josefine Björk - 29 november 2010 19:42

Vulkaner får utbrott ibland!

Jag är en mycket aktiv vulkan

Som fått två utbrott på samma dag

Nej nej; tre!

Ja, jag har ont i magen!

Det här är inte hälsosamt!!!!!

 

Men min vän räkan skrev ju förut och det är uppskattat!

 

Imorgon får jag ÄNTLIGEN åka hem

Men min ledighet känns förstörd. Ja allvarligt, det känns så.

Jag är på jättedåligt humör!

 

Jag önskar jag var med Mats på Form o sprang; jag behöver springa av mig massor! ..o det är lite för kallt ute. Och halt.

 

BLÄÖ!

Jag vill gå och lägga mig och se Harry Potter igen, halvblodsprinsen var nog den bästa Potterfilmen jag sett!

Av Josefine Björk - 29 november 2010 15:26

Imorgonkväll åker jag hem. Det ska bli så fantastiskt skönt!!!!!

 

Igår var det första advent, o min dag blev tusen gånger bättre än jag hade förväntat mig. Kvalitetstid med riktigt bra damer!

För att vara tydlig med namnen:

-Hanna Scheller

-Sofia Öhrström

-Helena Lindqvist

Och såklart mammafias make och underbara tvillingar.

John fixade min dator, STORT TACK

Det var så mysigt. Tjejprat-pratpratprat. Julmust, pepparkakor o skumtomtar.

Timmarna sprang iväg, och efteråt besökte jag och Hanna favoritrestaurangen. (Max?)

Det blev ingen julmarknad alls i gamla stan. Vi hade det bra ändå!

 

Och nu precis just nu får jag utbrott!

 

Av Josefine Björk - 28 november 2010 10:29

Har jag ens kommenterat detta; OLLE olle olle, hur bra får man va?!!

Hans röst är ju ren magi!

Jag menar inte att Mats är sämre - Det var ju hans sångröst jag föll för också. Den kan man inte bli annat än kär i! :)

 

Igår var jag lite kär i Harry Potter. Jag lyckades va vaken hela filmen, o den var brao! Ikväll blir det nog den andra.

 

Jag har haft en lugn o skön morgon. Något för lugn för jag har inte ens ätit frukost. Ska nog göra det nu, sen bege mig mot skarpnäck!

 

P.S I hate you

Av Josefine Björk - 27 november 2010 20:11

Jag har haft en helt fantastisk dag.

Dramaten var hur coolt som helst. (något opassande ordval men..) Jag hade skitkul. Njöt mer än barnen, i vanlig ordning. Riktigt nice

 

Sen hovstallets julmarknad. Helt okej. Bara så jäkla kallt.

Efter allt kul gick vi hem och drack varm choklad o hade det fortsatt bara bra. Sen blev det tacos.

 

Nu när jag bestämde mig för att stanna inne ikväll fick jag jordens harry potterfeeling. Jag bara måste se. Så jag gick och hyrde dom helt enkelt. Jag tror inte att jag sett femman o sexan, det lär jag märka snart.

Mats är inget potterfan så jag måste hitta nån annan att gå på biodejt med, jag vill se den senaste filmen också! intresseanmälan till mig snarast!

 

Imorgon blir det häng med öhrströmsfamiljen och den där schella. Och mer julmarknad. Mums

 

Nu blire Harry, nötter, godis och världens godaste fläderdryck! låvli

Av Josefine Björk - 26 november 2010 14:46

Idag blev det en shoppingdag.

Jag har handlat julklappar och kläder. Jag känner mig helnöjd. Jag har haft sånt flyt! Och jag har hittat bra kläder till julafton, som helt klart gick hem!

Och en bok som förhoppningsvis är bra, som jag tänkte läsa på flyget nästa vecka. Ska man sitta still i 6 (7?) timmar så kan det va skönt att ha nått att göra mer än att bara sova o typ glo..

 

48 timmar med bara kissmusik? Vad hittade jag för radiokanal?

 Nja...det kanske


Snart ska jag gå till lilla flickans fritids och se en uppvisning - sång/dans. Sen vet jag inte vad jag ska göra ikväll. Det känns konstigt att va i stockholm en fredagkväll. Jag ska jobba imorgon så jag måste va kvar! Vi ska nog till dramaten imorgon, och sen på julmarknad i hovstallet - josse längtar!

Jag gissar på att jag kommer ligga i sängen ikväll, och äta godis och se idol. Hur skönt låter inte det? :)

Av Josefine Björk - 25 november 2010 19:00

Den här dagen blev väl typ allt annat än vad den skulle. Men man kan inte styra allt.

Jag gjorde iallafall jordens godaste pannkakor. Och med glass blir det exrta gott!

Och jag har haft ont i magen idag. Tog till och med en alvedon. Inte kewl

 

Nu är det bestämt. Jag flyttar hem 22/12! Det känns både bra och dåligt. såklart.

Ni som känner mig vet att jag aldrig blir nöjd.

 

Nu är jag tröttast i världen och har ännu ont i magen, så det blir väl den där sängen!

Av Josefine Björk - 24 november 2010 20:30

   Vi skrev o skrev men jag såg inget?

Vad gjorde jag för fel? :O

Ovido - Quiz & Flashcards