Alla inlägg den 21 november 2010

Av Josefine Björk - 21 november 2010 21:26

-Härdad! Van..

 

Josse är tillbaka i stockholm. Och jag mår ännu illa efter den gungiga båtresan där inte ens postafen kunde hjälpa mig.

 

Gårdagen blev ju också sådär..bra. eller nått!

Jag åkte till pappa för att fira Emelie, så det blev tårta på tårta på tårta och pizza. Vem klagar? Jag gav Emelie ett spel; "Hur fan visste du det" och vi körde en omgång, så nu har man koll på dom mest ointressanta sakerna i världen!

Sen åkte jag till Slite för att va barnvakt med Sara medans Malin var på kalas. Vi hade en jättemysig kväll, för det blev ju ändå en rätt lång kväll, med tvtittande och massa prat. Och jag fick en gullig liten kissunge i knät o det klagar jag inte heller på.

 

Natten försvann så vi fick låna några timmar av dagen för att sova, så idag har det inte hänt så hemskt mycket.

Det blev ett snabbesök i Åminne, en snabb måltid i Stenkumla sen båten-bussen-tuben, o nu är jag tillbaka på Rgatan.

 

Önska mig lycka till nu!

Update kommer nog om hur kvällen går

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards