Alla inlägg den 24 november 2010

Av Josefine Björk - 24 november 2010 20:30

   Vi skrev o skrev men jag såg inget?

Vad gjorde jag för fel? :O

Av Josefine Björk - 24 november 2010 20:00

Jag har gjort allt det jag skrev förut, och det var inte ens jobbigt!

Förutom att skicka brevet till ebba. Jag skjuter upp det en dag till.

 

Och nu har jag packat allt som ska med från stockholm - hem, som sen ska med till värmen. Jag tycker ju lite synd om mig själv som ska släpa på min BAMSEstora väska hela vägen; tuben-bussen-båten. Men det är lika bra att packa med så mycket som möjligt.

Jag kommer dessutom åka hem redan på tisdagkväll. ARTON TUMMAR UPP! För familyn här ska på kryssning.

 

Jag känner mig lite friskare. Jag la ansvaret i beroccans händer.

Imorgon ska jag ju va pigg, för jag tänkte köpa lite julklappar.

stockholm är verkligen mysigt när det är mörkt ute och det lyser fint i alla skyltfönster.

Jao

 

Av Josefine Björk - 24 november 2010 09:27

Jag är just nu en så kallad snorhäxa enligt dom små barnen. Jag tror namnet kommer från en bok (..eller fantasin?) där det finns en häxa med en stor näsa och massa rinnande snor.

- Jag är alltså sjuk.

Så idag tänkte jag bara ligga i sängen med filt och täcke, dricka vatten, läsa, se tv, äta min favoritmat (korvstroganoff) och ta en skön dusch. Jag ska bara ha en slappdag. Jag vill inte vara sjuk när vi ska åka till las islas canarias. Men säg inget till Mats bara, för han kommer bli avundsjuk. Han jobbar ute i det hemska vädret som det tydligen är på gotland. Jag önskar jag kunde värma honom!

 

Nån beter sig illa, och det är inte, inte, inte okej.

Men vafan..

Jag beger mig in i psykologiboken igen för att förhoppningsvis somna lite senare.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards