Alla inlägg under december 2012

Av Josefine Björk - 31 december 2012 11:31

Jag är redo för 2013, enbart om det blir bättre än 2012.

Jag säger som så många andra; det här året har varit väldigt upp&ner. Mest ner.. Men jag vill ändå tro att all skit som varit är början på något mycket bättre. Hoppas att det är så!!

Jag vägrar ta emot ett samtal som kommer handla om att någon i min familj är sjuk. Ring mig inte då!!

Jag vill bara, 2013, ha en stor jävla brakmiddag, med Jenna och familjen och nära och kära. En middag för Jenna, Med Jenna, som ett tecken på att hon är tillbaka och att hon är frisk, och ett tecken på att hon gav cancern en jävla käftsmäll. En middag som tack till alla som ställt upp, på sitt vis. En middag med alla som betyder. 

Men en middag kommer aldrig kunna vara tillräcklig för att visa min tacksamhet, men ändå en början. En början till nånting bättre.


Jag hoppas att jag, 2013, får vara med och behålla alla som jag tycker om och att jag själv har tid att visa hur mycket jag uppskattar dem. 


Det är kanske mycket att begära utav ett år, mycket är ju ändå upp till oss själva. 


Jag hoppas att alla ser till att använda det nya året till precis det ni vill.

Och ta hand om varandra.


Och, något som jag läste i bloggen http://ikroppenmin.blogspot.se/ : Livet är en dödlig sjukdom! -Glöm aldrig det och försök att göra det bästa ni kan av tiden ni får!


Gott nytt år och hejja 2013

Ovido - Quiz & Flashcards