Alla inlägg den 18 november 2010

Av Josefine Björk - 18 november 2010 20:11

Hur svårt ska det behöva va att se klart en film. Det känns inte som ett bra tecken att jag somnar från den igen. Jag sov med andra ord middag i typ en timme idag. Det var inte bra för jag var helt borta efter. Hjärnan sov ett tag till tror jag.


Efter maten (min favoritkyckling) gjorde jag och dom små pepparkakor. Jag är nog ungefär jordens minsta fan av pepparkakor, men det är helt okej att göra dom.


Nu ska jag sluta spana in på grannarna mitt emot och kasta mig i sängen och försöka sova, helst för elva för en gångs skull.

Imorgon blir det en sån där stressig morgon eftersom jag ska till tuben-bussen-båten direkt efter jag har lämnat barnen! Men tumme upp för guds skull. Eller min. För jag ska åka hem. Hem. Hem.


Godnatt

Av Josefine Björk - 18 november 2010 13:27

Jag har hängt lite på östermalmstorg idag. Jag gillar ju åhlens väldigt mycket, och dessa tre våningar som finns där klagar jag inte på. Där kan man snurra runt i timmar!


Nu ska jag se klart filmen som jag råkade somna ifrån igår. Jag vet att det är mitt på dagen, men vädret är inte lika bra som det verkar va hemma på gotland, så jag tycker det är helt okej att se film en stund.


Det är ju min heliga torsdag idag, så jag tvättar lite kläder och ska snart packa i ordning väskan. Nice tycker jag


Nötter och film.

Av Josefine Björk - 18 november 2010 10:47

   Lilla I frågade hur jag kunde va två gånger på samma bild! Sanningen är ju att det är jag och Julia som garvar, inte Josse o Josse!

Och dom där fantastiska systrarna:

Jag ÄLSKAR Mimmis hår!

Ni var så fina den här kvällen (och är fortfarande!)


Detta skulle väl bli ett födelsedagskort till Ebba, men..
Ja det finns kvar hemma ännu.
Köpa nån? ;)

    

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards