Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Josefine Björk - 3 mars 2011 22:27

Mimíí, 3,5 timmar på en och samma vecka, det är ju bättre än nånsin!

Nice takin to u

Jag sa en gång att jag ville va med i din film, men jag tror att jag redan är det? Din film är ju din verklighet, det var inte bara en fantasi utan det hände verkligen. Så jag är med i din verkliga film. Min roll? -Jag är vännen som lyssnar på dina kärleksbekymmer och kommer med briljanta lösningar till allt. (Det där var nästan som i verkligheten) Jag är i alla fall din vän! Och jag lyssnar...Fast kanske inte på kärleksbekymmer..mest om le jardinier. Och det är ju ändå difficulté ā l'amour :)

 

Jag måste förgylla inlägget med att skriva att jag har gjort ett kort idag också.

Som jag tänkte ge till nån på söndag!

 

Tack Anka för skrivstunden..

 

Godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards