Alla inlägg den 15 december 2010

Av Josefine Björk - 15 december 2010 22:27

Det snurrar i min skalle.

Det gör verkligen det.

Jag håller nog på att gå in i väggen.

Nja. Inte direkt. Men. Börjar bli sjuk iallafall. IGEN!

 

Jag gjorde ett seriöst IQ-test förut.

Vågar nog inte skriva vad jag fick för resultat, men en bit över det genomsnittliga iallafall.

Bra Josse!

Mitt EQ lär va högt!

 

Jag börjar få koll på julklapparna nu. Snart klar (?)

Mats kommer hit på lördag, för att ta med mina saker hem, så då ska vi passa på att gå på stan och köpa det sista tillsammans.

 

Imorgon åker M & J hem. Känns som en evighet utan dom, fast ändå inte. Oklart.

 

Tiden går rätt fort ändå. Förmodligen sitter jag på Cafe Beirut innan jag ens hunnit blinka, och har min avskedsmiddag.

Jao

 

Sovdags. Godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards