Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Josefine Björk - 17 oktober 2013 19:01


Igår fick jag både lyssna och se på Henrik Fexeus. 

Vardagslyx. Verkligen. 

Han är lika intressant i verkligheten som i tv-rutan, böckerna och i dataskärmen.



Jag pratade med honom (!) 

Jag sa iallafall vad jag hette och hur det stavades...



Ikväll ska jag läsa!


Innan Henrik så var det två andra väldigt bra (och för mig helt nya) författare. Jag kommer läsa deras böcker också, men inte än. Eftersom jag läser cirka en bok om året och jag har en hel hög som jag vill läsa innan så lär det dröja ett tag. Dock har jag redan läst två böcker i år (svårslagna och fantastiskt bra), så det där med endast en bok om året är kanske ett minne blott nu.... Jag hoppas det! 


     

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards