Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Josefine Björk - 12 januari 2011 19:01

Hallå är det ingen som vill ha löshår eller bli riktigt fin inför en fest som tycker att det är värt att lägga pengar på det för att få det riktigt klokt gjort?! Ingen sminkar eller fixar hår som hon, den där Helena!

Maila, fråga.... Jag kan skicka bilder på sånt som hon har gjort.

 

Jag har börjat skolan nu. Jag längtade dit idag till och med. Det är roligt

Det går bra nu

Webbdesign är jättekul än så länge.

 

Imorgon är det lite Jenna-varning på min dag, nästan; besikta bilen, milonintro och plugga, och allt det innan lunch!

Jag ska få milonintro på gotlands finaste & fräschaste gym Form Visborg. Bara färgen får mig att älska det. http://www.formvisborg.se/

 

Nu ska jag läsa lite i matteboken och se om det jag lärt mig sitter kvar :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards