Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Josefine Björk - 15 januari 2011 14:47

Alltså. Varning för drygt inlägg. Mitt humör är.konstigt

 

Sånt som är självklart för vissa är helt främmande för andra

och det är jävligt lätt att tolka saker precis så som man vill, vare sig det är rätt eller helt åt skogen fel.

Nånting så enkelt och snällt blir helt plötsligt en storm av dåligt samvete.

Nej

 

Jag tycker om alla, förutom dom jag inte tycker om!

Ska jag nämna namn?

Ska jag skriva alla jag tycker om?

Skulle du bry dig om jag inte tyckte om dig?

Nej jag tänker väl inte på nån speciell..

Men jag hatar snack, överlag. Skitsnack. Spekulationer. (Även om jag är no.1 på det området)

Byt samtalsämne, för vem fan bryr sig

 

Det blev 2,5km skidor idag med. Vilken upplevelse. Sitter armarna kvar? Vet inte....

Tror jag ska hålla mig till milon.

 

Ps. jag vill inte ha svar på mina frågor bara för att jag avslutar med ett frågetecken

 

Nu ska jag göra som prinessesan från lärbro och sätta fast löshår, lösnaglar, lösögonfransar, sminka mig i en evighet, sätta på mig en sexig klänning - sen åka till min pojkvän!

hm. nja. över min döda kropp! En dusch blir det nog iallafall

Sorry, menar inte att va dryg, tycker bara att du är så jävla rolig! Puss på dig, jag gillar din blogg :O

Ovido - Quiz & Flashcards