Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Josefine Björk - 26 juni 2011 20:16

Årets midsommar är förbi. Shit vad fort det gick!
Vi firade hos Johnny och hade självklart vattenkrig igen. Killarna mot tjejerna (!) och självklart vann tjejerna (bestämmer jag, eftersom vi var torrast när vi avslutade..) mat, mys och musik, det gör vilken kväll som helst! Vi hade minst sagt trevligt. Det som var annorlunda i år, mot andra år var att vi avslutade kvällen med (först) raketer som blev över efter nyårsfesten, sen film.. Alla ville se Jackass 3.5 innan det var sovdags, men eftersom den inte funkade så blev det en helt annan film. Efter inte alls lång stund insåg jag att jag var rätt ensam om att titta på filmen eftersom alla andra sov, så vi gick helt enkelt och la oss.
Jag har nog aldrig varit så lugn under en midsommarhelg förut. Jag har vaknat två dagar utan att vara det minsta bakfull! Men har ändå haft sjukt roligt. Så det är bara ett plus att slippa må dåligt.
Åminne igår var roligare än jag trodde, men det kändes helt rätt att avrunda kvällen vid 21 och gå hem!


Nu har jag ett nytt pärlobjekt och har ett quillingkort på g, så jag dissar solen framöver :)


Nu är det inte många dagar kvar tills Mimmi kommer hem igen (tror jag?)


Tack för en bra helg!

Ovido - Quiz & Flashcards