Direktlänk till inlägg 2 juni 2011

Aldrig nöjd

Av Josefine Björk - 2 juni 2011 22:35

Det var en bra rubrik, som dessutom är sann!

Jag har till exempel chattat med Fia mycket och länge ikväll, men är absolut inte nöjd. Jag skulle kunna skriva med den människan i flera år..

Kortfattat: Hon är bra!

Och vi pratade just om det där med att vara nöjd....


Igår var en bra dag. Jag och Jenna skulle ner till Slite och tanka hennes bil (så vi borde va hemifrån i max 30 minuter..) Men vi åt kycklingspätt och jordnötssås också, och det är farligt gott! Sen åt vi glass. Tankade. Och åkte åt helt fel håll... Vi skulle bara åka förbi huset där vi är födda och kolla hur det ser ut nu, och när vi ändå var ute i Lärbro så åkte vi till Kyllaj, Smöjen och St Olofsholm också. Det var utflyktsväder...Och mysigt.

Så vi var borta några fler timmar än väntat, när vi egentligen borde vara hemma och mysa med katten som kom hem igen efter att ha varit borta i 2 veckor..


Det var verkligen en bra dag som avslutades med bio. Jag, pappa och Ebba såg Piratesfyran. Det var min första 3D-film, och det var coolt :)

Filmen var betydligt bättre än jag trodde att den skulle va, så jag är sjukt nöjd! (För en gångs skull..)


Imorgon ska jag jobba på dagen, sen ska jag fredagsmysa i Slite, med Sara och Malin och Malins barn.

Tumme upp, tumme upp!


  

 


 
 
Ingen bild

joppe

4 juni 2011 16:48

Innehållet är ok men jag vill gärna se lite mera flash på sidan/ Joppe

Josefine Björk

5 juni 2011 18:56

Finns det chans att jag får G då? Eller måste jag anstränga mig mer? Asså jag kan ju, men har tyvärr tröttnat lite..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Björk - 17 oktober 2013 19:01

  Igår fick jag både lyssna och se på Henrik Fexeus.  Vardagslyx. Verkligen.  Han är lika intressant i verkligheten som i tv-rutan, böckerna och i dataskärmen.     Jag pratade med honom (!)  Jag sa iallafall vad jag hette och hur ...

Av Josefine Björk - 12 oktober 2013 18:09

  Mysfika i Lärbro idag                             Megastort äpple     Megasmå...     En timmes skön höstpromenad i benen (och en påse gifflar i magen)   Och en sväng...

Av Josefine Björk - 6 oktober 2013 17:21

Jag har fyllt år igen. Jag har känt mig som tjugotre hela året men det är först nu jag verkligen är det.  Det har varit kalas i dagarna tre. Mycket kaka på kaka. Jag känner mig väldigt bortskämd som har fått så många presenter (bilderna nedan ...

Av Josefine Björk - 26 september 2013 11:37

Jag minns sist jag var så här förkyld. Idag är det 472 dagar sen.  Vi hade en annan säng än vi har idag, och vi hade ingen fåtölj i vardagsrummet, som vi har idag. Så vi flyttade ut sängen i vardagsrummet. För det fick plats.  Jag ville inte ligg...

Av Josefine Björk - 17 augusti 2013 19:55

      FÖRE   EFTER Kissemissen måste ha det fint nu när hösten närmar sig.      Dagens loppisfynd. Passar fint i sovrummet tills vidare.         Senaste pärltavlan. Det kliar i fingrarna nu, jag vill göra mer!      ...

Ovido - Quiz & Flashcards