Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Josefine Björk - 5 augusti 2011 18:22

Det är körigt nu! Så pass körigt att jag har tid och lust att blogga..
Igår träffade jag änglabarn. Och människor som fyller upp väldigt stor plats hos mig. Människor som betyder. Som har vetat om min existens längre än jag själv. Blandade känslor är konstigt.
Jag fick träffa Maja och Ludde. Elins barn. Fantastiska barn. Som blev av med sin mamma alldeles för tidigt. Och att det är orättvis behöver jag inte ens berätta.. Jag är nöjd med en mysig kväll hos Malin med hennes föräldrar, alla barn och Sara! <3


Idag kunde ha varit min sista arbetsdag efter två-veckorsförlängningen, men jag får vara kvar i 3 månader till. Helt fantastiskt bra.
Men nu blir det bara jobb på måndag, sen åker jag och Jenna på tisdag :)
Kan berätta att det är körigt med packningen.... Tight med utrymme!


Nu har jag ett par svettiga pärltimmar framför mig. (Bra fredag med andra ord)

Ovido - Quiz & Flashcards