Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Josefine Björk - 8 augusti 2011 21:14

Min milslånga packlista är mest kladdig nu. Det är streck över det mesta, så om jag har glömt något blir jag förbannad.

Dagen blev inte riktigt som jag tänkt, den blev bättre. Jag fick träffa tre fina tjejer som jag inte träffat på säkert tio år. Jag fick visserligen bara vara hos dem i ca 15 minuter, sen var det dags att springa vidare.
Känns schysst att vi ska åka imorgon, och jag gjorde klart bröllopspresenterna idag, och sitter och försöker göra kortet nu..! Ute i lagom god tid..
Fröken missnöjd önskar att hon var Miss nöjd..


Imogon ska jag få andas Stockholmsluft igen och jag längtar inihelveteasmycket! Jag längtar efter Stockholm, och det är konstigt..
Panduro lockar nog mest. O jag skulle gärna ta svängen förbi Riddargatan, men tiden tillåter nog inte det.


Jag är riktigt nöjd med min helg, som jag avslutade med bio tillsammans med pappa & Ebba. Vi såg Bilar 2 och jag rekomenderar verkligen alla att se den. Den var grym!


Hörs om en vecka!

Ovido - Quiz & Flashcards