Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Josefine Björk - 13 juni 2012 13:20

 

Jag har firat påsk med Daniel.
Eftersom ingen annan bjöd på påskmat så gjorde
vi det själva, i sista sekund :-) 





 

Valentinas doppresent från oss


 

Och en present som Daniel gjorde på jobbet.

 

Och ett kort som Josse gjorde.

   

Jag har suttit på pappas terass medans
Jenna klippte gräset och Mattias och Ebba körde cross


   

Pappa har fyllt 50 år och fått ett kort

   

och 50-lappar, såklart!

   

Jag har vart påväg på fest i ishallen
och stannat för att ta kort... 

   

Och jag har tagit kort på en sovande
Daniel, som tydligen drömmer om golf :-)


Mycket mer har hänt sen sist. Det har inte blivit många rader i bloggen de senaste månaderna. Facebook räcker tycker jag, egentligen. Men nu har jag fått lite feeling. Så jag vet inte alls om det här är början på en ny bloggperiod, eller om det bara är väldigt tillfälligt. Det märker vi sen. 


Men hej i alla fall.  

Ovido - Quiz & Flashcards