Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Josefine Björk - 6 februari 2011 19:48

Även om jag inte är bäst på det så är det kul. Jävligt kul.

Idag var det workshop (pysselpysselpyssel) i Othem och det här var ungefär vad jag lyckades åstadkomma:

    

 

"Istället för en blomma" Ett fint och enkelt kort

 

    

 

Kavaj, skjorta & väst. Perfekt kort till en kille!

 

Helgen?

I torsdags åkte jag och Mats till fastlandet. Fredagen bestod av 12 timmar i en verkstad. Fast jag hade det bra i en soffa med min bästa vän datorn, film och massa plugg.

Sen åkte vi till Tibro och sov hos en kompis.

Igår hann vi med biltema, tobbehäng, pizza, hälsa på familjen Hellqvist, åka bil i 4 timmar och båt i 3. De sistnämnda var helt klart inte roligast!

 

Nu är vi hemma och idag har det inte blivit så mycket mer än pyssel. Och resten av kvällen har jag fullt upp med att titta på tv.

 

Imorgon är det skola igen och på onsdag har jag mitt första prov : )

Jag har lämnat in en uppgift i psykiatrin och är väldigt nöjd med mitt VG

Keep up the good work, igen, Josefine, så kanske det blir ännu bättre nästa gång!

Ovido - Quiz & Flashcards