Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Josefine Björk - 19 februari 2011 21:26

Jag sitter här och är lite glad över att The Playtones gick vidare.

Jag gillar att dom fick mig att tänka på aristocats och att låten för övrigt är riktigt skön.

Annars var det inte speciellt bra bidrag ikväll. Jäkla töntar :)

Allra mest gillar jag iallafall det som börjar nu.

Bojkotta facebook!

En stund

Av Josefine Björk - 19 februari 2011 18:02

Det var ett tag sen jag bloggade...Tycker det är rätt tråkigt. Egentligen..

Och nånting annat som är tråkigt är att Mats är i USA nu, i sex veckor. Med Frasse. Kul för dom såklart :-)

 

Förra helgen var vi på fastlandet. Isabelle fyllde 2 år. Och min kamera dog rätt tidigt.

          

Men det blev en jättemysig helg!

Jag ser fram emot nästa besök :-)

 

I torsdags åkte jag till pappa och igår var jag med Ebba i skolan sista timmen. Jag tror jag bara säger oh my god och inget mer.

Senare var hon på pyjamasparty på bubblan och jag tycker hon är väldigt fin!

Idag såg vi Alice i underlandet och jag gillade den som fan.

  

Ikväll har jag pluggat matte. Tagga prov! Och planen är väl att plugga lite till sen se melodifestivalen och downtown abbey. Lugn o skön lördag!

När jag ändå lägger upp bilder kan jag passa på att ta en på Mats också, bara för att jag saknar han!

  

Ovido - Quiz & Flashcards