Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Josefine Björk - 21 februari 2011 18:31

     


Nr 1 är ju lite ögongodis för Josefine

Nr 2 är bara en bild från promenaden igår

Och det är bevisat; jag kan inte gå någonstans utan kameran! Då får jag ångest. Tänk om jag skulle missa ett bra fototillfälle?! Båda dem här bilderna är exempel på ångest, som lagt sig rätt snabbt när jag inser att jag kan ta kort med mobilen också.

 

Idag fick jag tillbaka mitt första prov och skrev mitt andra. Full pott på första. Jag var en av dom 4 bästa i klassen :)

Det andra provet ger nog inte lika glädjande besked men jag kommer nog inte gråta heller.

Nu håller jag på med andra uppdraget i psykiatri och det går trögt. Har skrivit snart 2 a4 men vet knappt om vad :)

 

Lycka till Josefine

Ovido - Quiz & Flashcards