Alla inlägg under februari 2011

Av Josefine Björk - 1 februari 2011 22:23

I natt ska jag sova med ett spann vid sängen. I fall att...

Det där med kräksjukan verkar inte så kul.

Jag vill inte bli dålig nu. Jag vill inte missa skolan imorgon. O det låter ju some kind of nördigt men jag vill bara ge mig själv en ärlig chans att hänga med fullständigt och det funkar ju inte om man missar lektioner. Det där med att plugga hemma är inte min starka sida.

Igår skulle jag plugga matte men då gjorde jag ett kort istället (snart alla hjärtans dag..) Ikväll skulle jag plugga matte men började städa istället; bädda rent, damma, dammsuga, rensa/slänga, flytta runt och ordna. Men det blev några mattetal tillslut ändå. Efter ett tag blir jag istället för trött för att fortsätta så ja, jag är enig med mig själv om att det är bäst att inte missa någon lektion!

Nu ska jag göra som alla andra kvällar; läsa i psykologiboken. Jag har hittat den metoden som funkar bäst för mig och kommer inte sälja boken efter att kursen är färdig eftersom det finns ungefär en hel bläckpenna i den snart. Kladdar på som om jag aldrig gjort annat.

 

Håll tummarna för mig nu att jag inte blir sjuk, så håller jag alla mina två för er!

godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards