Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Josefine Björk - 17 maj 2011 18:07

Helgen blev bättre än väntat.

Fast man är väl dum om man tror något annat när alla 3 systrar är samlade i ett och samma rum. Plus min egen syster och paret igen.

Vi hade kul på munken.

Igår sibylladejtade jag o mimmi. Och idag var vi ute vid Julia och kockade ihop mat och såg en film. Ganska chockerande att vi såg film men det var tydligen en och annan schysst scen med, som Helejnop skulle gilla. (HÖHÖ)

Jag var på ansiktsbehandling igår också, på kroppshälsan. TACK JOHNNY!!!
Det var typ det skönaste jag gjort på länge..


Imorgonbitti åker den där Mimmi tillbaka till France, och det suger!!
Hon kom ju nyss hem o nu har vi redan fått säga hejdå...


Och hur kan det va så att proven alltid lyckas komma som en chock?

"Jaha är det prov?" Bäst jag pluggar på. Har två dessutom.

Provtid: 6,5 timmar imorgon. Fyfan vad onajs!

Ovido - Quiz & Flashcards