Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Josefine Björk - 23 maj 2011 11:38

Mimmi. Härliga Mimmi.

Livet är inte en dans på rosor. Och det var ungefär det töntigaste jag kunde skriva men det är så fruktansvärt sant.
Kom hem till oss. Säg "Jag tar hand om det" för det gör du!


Min helg har vart bra.

Bortsett från när M är ledsen, för då blir jag också det. Du begriper väl att du ska va glad!!

Jag tror du måste ta saken helt i egna händer. Räkna inte med någon annan, för då blir du kanske bara besviken. Låt det komma som en överraskning att nån sen är väldigt hjälpsam.

Fixa så att Djådn hakar hem!

Vi byter tankar ikväll!


Jag har vart i Åminne hela helgen.
Och jag känner mig fullständigt otaggad på den här veckan. Fan


Känner man sig skitig funkar det inte alltid att duscha!

Och jag skaffar hellre en insiktssvamp än en insektssvamp.

Ovido - Quiz & Flashcards