Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Josefine Björk - 26 maj 2011 16:28

      

Av Josefine Björk - 26 maj 2011 16:10

Jag är i akut behov av massage! Vad skönt det hade vart..

Mina fötter är så trötta idag. Har gått/stått/sprungit hela dagen. Och fått lyssna på min kassa axel som bara knakar när jag rör den. Skärpning!


Igår var en bra dag. Eller ja, kanske inte skolan. 4 p från mvg är inte okej!!

Jag var på stan med Jenna efter och köpte presenter.

Pappa fyller år på söndag!

Sen åkte vi till Åminne. Ebba har fått tjelvar nu, så vi mailade fram och tillbaka..


Ikväll tänker jag våldgästa paret! Fast jag berättade att jag tänkte komma.. En promenad i Lärbro? Det var inte igår..

Och det senaste, hetaste, mest aktuella samtalsämnet: -Hur får vi hem Mimmi igen?

Nån som vill ta över i Frankrike? :)


Mats Polenresa blir mer och mer utdragen, och nu ska dom åka direkt till Danmark efter, så jag har ingen aning om när han är hemma igen..

Nymans fråga passade så bra. Jag ska be Mats lära oss några polska ord när han kommer hem :)


Ovido - Quiz & Flashcards