Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Josefine Björk - 29 maj 2011 10:38

Nu är skolan helt slut för den här terminen, och jag är nöjd med MVG i psykologi B och VG i psykiatri. Jag vill helt klart läsa mer psykologi, men inte psykiatri.

Nån som är i behov av psykologiböcker? Har 4 stycken och jag känner mig ganska färdig med dem!

Nu har jag sommarlov! Det känns faktiskt rikigt tomt. Jag vill hellre åka till skolan imorgon, för jag kommer faktiskt sakna mina klasskamrater..


Helgen har varit apbra! Fredagen var grym. Först skola, med godis och mys (och betygprat) sen jobb i några timmar. Sen (....) sen förfest vid Johnny med ölspel och "jag har aldrig..", för att senare åka ner till ishallen. Balunsen alltså, vilket namn.

Festen var sådär, men jag blev lycklig när rammstein spelades.

Jag sov vid Julia o Rob, och fick mysa med deras katt hela natten.
Lördagen började med hjärtattack (?) och sen maxmat. Osv...


Idag fyller pappa år, så jag ska åka till Åminne.

Det känns riktigt tråkigt att det regnar idag, jag vill ha sol!


Ovido - Quiz & Flashcards