Alla inlägg under maj 2011

Av Josefine Björk - 12 maj 2011 19:54

Jag bloggar så sällan att jag glömt mitt användarnamn. Men, det är ju mycket nu. Massor, massor, massor med plugg, och det ramlar in jobb, och jag har jobbat med Mats. Mellan allt ska jag hinna med mycket annat.

Livet är kewl när det händer mycket. Men det känns som att ju mer jag gör, ju mer missar jag. Jobbigt?


Idag har jag pratat i telefon med Maria (andra gången på 4 månader) Förstå hur sjukt det egentligen är. På Östermalmstiden ringde jag varje morgon efter att jag lämnat på dagis och jag missade inte en sekund av vad hon gjorde liksom.

Avvänjning typ?

Hur som helst, hon är i Sverige. Anländer Gotland inom kort. Så helgen känns bra. Helena och Mammafia kommer också, och det känns helt enkelt så jävla NAJS!


Idag har jag vart med Jenna, två gånger skulle man kunna säga. Vi lunchade på mammas jobb, sen drack vi kaffe i Slite (loka)


Punkt


Av Josefine Björk - 12 maj 2011 19:28

 

            




Ovido - Quiz & Flashcards